lørdag 16. juli 2011

Sommerkort

Jeg fant en morsom utfordring hos Papirdokkene som de har kalt sommerbingo. Jeg har valgt meg perler-sommer-blomster fra bingobrettet :) Deltar også på Målselv Scrapping sin utfordring som er sommer, sommer og atter sommer.  Leverer også inn til Scrapperikets utfordringsblogg som har tema grønn. Fant ut at jeg også skal delta på Kort O Mania s utfordring nr 43 - anything goes. Hiver meg med på Anonyme Scrappere sin sommerutfordring også.

Her er mitt bidrag:


Jeg syns dette stemplet fra LOTV er så herlig.

7 kommentarer:

  1. Kjempefint kort du har laget, i nydelige farger:) Så nydelig det trykket du har brukt altså:)

    Takk for at du spiller bingo med oss papirdokker, og fortsatt god sommer

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med et herlg motiv!
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Skikkelig herlig kort du har laget:)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :)

    SvarSlett
  4. Såååå sött stämpelmotiv, den hamnar utan tvekan på min önskelista!
    Härlig färgkombo du fått till också.

    Tusen tack för att du deltar hos Kort o Mania.

    SvarSlett
  5. Flott kort.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett
  6. Så flott kort! Nydelig motiv!
    Takk for ditt bidrag!
    Klem Anette - AS

    SvarSlett
  7. Nydelig Anita. Imponerende flott fargelagt og.
    Takk forat du deltar på sommerutfordringen hos AS.
    Klem, Marianne

    SvarSlett